Γράφει ο Θεόδωρος Χατζηευστρατίου, φοιτητής του Τμήματος Ποιμαντικής & Κοινωνικής Θεολογίας του Α.Π.Θ.
Πίσω από τα ονόματα «Αδάμ» και «Εύα» κρύβεται μία ολόκληρη πραγματικότητα, μία ολόκληρη θεολογία. Το όνομα «Αδάμ» σημαίνει χωμάτινος και συλλογικός. Υποδηλώνει το υλικό προέλευσης του ανθρώπου και ταυτόχρονα ότι άνθρωπος σημαίνει συνάνθρωπος. Ότι ο άνθρωπος συνυπάρχει, συναναστρέφεται, συνδιαλέγεται, συμβιώνει. Το όνομα «Εύα» σημαίνει Ζωή «ὅτι αὕτη μήτηρ πάντων τῶν ζώντων». Η γυναίκα, με την τεκνοποιία και την τεκνοτροφία γίνεται συνδημιουργός του Θεού και έτσι είναι αυτή που ζωογονεί την κοινωνία και την ανθρωπότητα.
Συντροφικότητα, αλληλοσυμπλήρωση, συνύπαρξη, δόσιμο στον άλλον είναι βαθύτερες ανάγκες του ανθρώπου. Και αυτές είναι έμφυτες επειδή ο άνδρας από μόνος του και η γυναίκα από μόνη της είναι "μισά" όντα που αποζητούν να καλύψουν αυτές τις ουσιαστικές ανάγκες μεταξύ τους.
Ακούμε για το «σύμφωνο συμβίωσης» και για την νομική κάλυψη ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Πως είναι δυνατόν η θεόσδοτη χαρά να δίνεσαι στον άλλον, να μοιράζεσαι με τον άλλον, να γεμίζεσαι από τον άλλον, να καταπολεμάς το εγώ σου για χάρη του άλλου, του ΕΜΕΙΣ, ακόμα και να θυσιάζεσαι για τον άλλον να την ισοπεδώνουμε με τις παρά φύσιν σεξουαλικές προτιμήσεις και τα προσωπικά βίτσια του καθενός; Και αιτία γέννησης αυτού του πάρα φύσιν πάθους είναι η απομάκρυνση του ανθρώπου από τον Θεό και η αστοχία του να φθάσει στον προορισμό του.
Όλοι αυτοί που προωθούν την ομοφυλοφιλία αποσκοπούν στον ολοκληρωτισμό των κρατών και των κοινωνιών και στην διάβρωση της οικογένειας, επειδή είναι το ζωοποιό κύτταρο συγκρότησης και παιδείας των ανθρώπων και διαιώνισης του γένους. Επίσης, παραγκωνίζεται η Δημοκρατία η οποία προάγει την αλληλοπεριχώρηση και την αλληλοσυμπλήρωση προσώπων και φύλων. Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν στηρίζονται σ΄ αυτές τις έμφυτες ανθρώπινες ανάγκες αλλά στις ατομικές προτιμήσεις όπως και αν προήλθαν αυτές. Η διαφορετικότητα δεν έγκειται στον σεξουαλικό προσανατολισμό του ανθρώπου. Αυτός είναι εξαρχής τοποθετημένος ως δώρο από τον Θεό και αφορά τα δύο φυλά αποκλειστικώς μεταξύ τους. Νομιμοποιώντας την συμβίωση δύο ομοφυλοφίλων ως "ζευγάρι" ανοίγουμε την πόρτα για χιλιάδες άλλα προβλήματα. Η υιοθεσία παιδιών θα τεθεί επί τάπητος, άλλα πρόσωπα (στην ουσία ακόμη άτομα) με παρά φύσιν προτιμήσεις (π.χ. κτηνοβάτες, κοπρολάγνοι, αυνανιζόμενοι κλπ) θα ζητούν παραχωρήσεις. Ή θα περιφρουρήσουμε την κοινωνία μας, την πίστη μας, τον θεσμό της οικογένειας, την Δημοκρατία μας ή θα τα ισοπεδώσουμε όλα στον βωμό της δήθεν προόδου και της ψευδοδιαφορετικότητας.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανός καλείται να δώσει την μαρτυρία Χριστού στους ομοφυλόφιλους. Όχι με ύβρεις, όχι με αποκλεισμούς αλλά με αγάπη και διάκριση. Να τονίσει τόσο με τον λόγο του αλλά κυρίως με την πράξη, την συμπεριφορά και την ζωή του ότι πολεμά τα πάθη του, τις αδυναμίες του, τις φοβίες του, τον κακό του εαυτό και να δίνει το παράδειγμα της μετανοίας, δηλαδή της αλλαγής τρόπου σκέψης και ζωής, της αλλαγής σελίδας! Όποιος σέβεται πραγματικά το ανθρώπινο πρόσωπο δεν το αφήνει στο ψέμα, να ευτελίζεται, να υποβιβάζεται, αλλά του στέκεται δίπλα με αγάπη και διάκριση, πραγματικό ενδιαφέρον, ότι αυτός είναι αδελφός μου και θέλω να σωθεί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.