Δεν είμαστε θρησκεία, δεν είμαστε Χριστιανισμός. Είμαστε Εκκλησία, η Ορθόδοξη Εκκλησία, η «μία, ἁγία, καθολικὴ καὶ ἀποστολική Ἐκκλησία» η οποία είναι πίστη σαρκωμένη, είναι αποκάλυψη, είναι φανέρωση του Θεού στον άνθρωπο: «Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν».

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Κάποτε ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε: «Δεν θεωρώ ότι η ασπίδα μου είναι αν κάνω τον Σταυρό μου εν παρατάξει κάθε πρωί». Για εμάς όμως ο Σταυρός είναι το σύμβολο μας, είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας της αγάπης, το όργανο σωτηρίας του ανθρώπου, η υπέρτατη θυσία του Θεανθρώπου Σωτήρα για το πλάσμα Του, ο φωτεινός οδοδείκτης στο πέλαγος της ζωής, η προστασία μας και το όπλο μας στις επιθέσεις του πονηρού και των παθών.

Το "εν παρατάξει"... Η συγκέντρωση των μαθητών για πρσευχή φανερώνει την κοινή σύναξη των μαθητών για να ζητήσουν την ευλογία της ημέρας τους και την φώτισή τους από τον Θεό. Δεν μου επιβάλει κανένας νόμος την προσευχή, αλλά εγώ αισθάνομαι την ανάγκη να στηρίξω την ελπίδα μου στον Πλάστη και Πατέρα μου, να νιώσω την σιγουριά και την ασφάλεια σε χέρια που με αγαπούν, να εμπιστευθώ την ζωή μου στον Θεό, να γεμίσω από χαρά και χάρη, να οξυγονωθεί η ψυχή μου.

Ο Χριστός και η Ελλάδα είναι ριζωμένα στον πολιτισμό μας, στην παράδοση μας, στην καρδιά μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.